Arbeidet med Joyline startet januar 2000 i søken etter mer vitalitet og bedre helse. Hvorfor var jeg som 45-åring sliten og undrende til hva jeg egentlig jobbet og strevde for? Årene gikk med reiser og møter med spennende mennesker frem til 13. januar 2011 da Joyline Support ble etablert.
Jeg har utviklet et bærekraftig helsekonsept sammen med et nettverk av kunder, veiledere, helsepersonell og terapeuter. Bakgrunn og erfaringen er bred, noe som viser at mennesker fra alle steder på kloden har en felles utfordring i disse dager;
Hvordan bli den beste utgaven av deg selv?
Eksperter er det mange av... Lytte til kropp og psyke kan ofte være en god metode før en starter med inngrep og kjemiske midler.
"Alt fra naturen først" er vårt motto og det holder ofte best i det lange løp!
Vi er ganske tydelige på at kroppen som også er fra naturen ;-) trenger å bli avlastet, renset og ernæret - slik at den kan fornyes og bygge seg opp med sunnere celler... Resultatene ser vi hver gang vi gjør endringer. Naturlig mat, kosttilskudd og erfaringsbasert kunnskap gir styrke til å stå i egen tro på at det nytter. I det siste har fokuset på mat og helse vært større enn noen gang. Bred dekning i media, flere nye bøker fra engasjerte forfattere og kanskje det tyngste engasjement hos folket... som spør; Hva er sunn mat?... Og hvordan lager vi mat som er sunn og smaker godt?
Go with the flow - Joyline ;-)
Alene etter vann i Afrika (artikkel fra Stavanger Aftenblad)
Kan jeg få haik? Inger Elise Meberg solgte huset hjemme, la alle sin jordiske eiendeler på et lager. Nå reiser den tidligere formannen i Ulf Sandnes alene rundt i Sør- Afrika på sporet av vannets hemmelighet. Les mer
Målsetning med god timing
Å bidra til å bedre allmenn helse i Norge og flere land. Vise vei ved undervisning fra erfaringsbasert kunnskap i tillegg til forskning og annen dokumentasjon som til enhver tid er tilgjengelig. Vi er i stadig utvikling, kunnskapen som kommer til oss underveis. Vi fokuserer på å være til stede for våre kunder.
Tilgjengelig
Telefon/sms og e-mail blir besvart snarest mulig. Vi er stort sett tilgjengelig hverdager kl 08.00 -15.00. / etter avtale ved oppføling og support.